Komunikacja, komunikacja, komunikacja

Poza zwykłym przestrzeganiem zasad, zarządcy nieruchomości mieszkalnych powinni zdawać sobie sprawę, że w czasie kryzysu będą postrzegani jako autorytety. Oznacza to, że powinni zachować szczególną ostrożność, dzieląc się tylko dokładnie sprawdzonymi, oficjalnymi informacjami i instrukcjami, ponieważ rozpowszechnianie mylących informacji podczas pandemii jest jak krzyczenie „ogień!” w teatrze.

Ponieważ tablice ogłoszeń są zastępowane platformami społecznościowymi, wydaje się, że są one nie tylko szybsze, ale także potrzebne w tym trudnym okresie. Możliwość szybkiego i bezproblemowego przekazania wiadomości w wybranych budynkach lub w całym portfelu wydaje się być obecnie jeszcze ważniejsza także dla zarządców nieruchomości, ponieważ wielu z nich dzieli się wskazówkami, jak chronić i przedstawiać środki ostrożności, które wprowadzili .

Korzystanie z kanału informacyjnego

Dobra komunikacja w czasie takiego kryzysu jest absolutnie niezbędna, szczególnie dla zarządców domów. Funkcja kanału informacyjnego Spaceflow może być bardzo przydatna w tym względzie, ponieważ zapewnia możliwość umieszczania i rozpowszechniania wysoce istotnych, hiperlokalnych treści w społecznościach nieruchomości. Ludzie nie powinni musieć walczyć o znalezienie aktualnych, lokalnych informacji na temat koronawirusa i działań podejmowanych przez ich społeczność.

Korzystanie z powiadomień push

Jednocześnie daje to lokalnym zarządcom możliwość podzielenia się wskazówkami i poradami, jak zachować bezpieczeństwo podczas wybuchu epidemii.

Do tego służą powiadomienia push - aby szybko przekazać wiadomość.

Menedżerowie domów powinni zachęcać swoich mieszkańców do kucania się w swoich jednostkach, zamiast spędzać czas w częściach wspólnych. Mamy nadzieję, że te przestrzenie są dobrze zaprojektowane (aby uzyskać inspirację, zapoznaj się z naszym artykułem o biofilnych akcentach w budynkach). Nieruchomości mieszkalne sprawiają, że jest to szczególnie trudne. W tych przestrzeniach dobrym pomysłem jest nawet zachęcanie współlokatorów do trzymania się samych siebie, zamiast gromadzenia się we wspólnych obszarach każdego apartamentu. Nawet jeśli nie jesteś chory, kto wie, czy Twoi współlokatorzy są?

Korzystanie z rezerwacji i promowanie usług

Nie ma lepszego czasu niż teraz, aby promować usługi, które nie są objęte zakazem działania, takie jak dostawa jedzenia, usługi cyfrowe, takie jak edukacja zdalna, fitness online, transmisje strumieniowe lub usługi sprzątania. Jeśli firmy partnerskie świadczą usługi na żądanie bezpośrednio w Twojej nieruchomości lub przestrzeni, użyj funkcji rezerwacji.

 

Korzystanie z czatu

Jednak pomimo wyzwań związanych z tego typu życiem, wciąż istnieją sposoby, aby trochę ułatwić sobie życie, gdy jest ciężko. Społeczności ze Spaceflow mogą korzystać z naszej funkcji czatu do koordynowania zakupów spożywczych i dostaw, maksymalizując w ten sposób liczbę osób, które mogą bezpiecznie pozostać w domu i unikać bezcelowego podwajania się podczas zakupów.

Korzystanie z funkcji „Dołącz do mnie”

Jedyną rzeczą, oprócz czatu, która ułatwia organizowanie, jest funkcja „Dołącz do mnie” w Spaceflow. Jako menedżer społeczności lub po prostu ktoś aktywny w Twojej społeczności, możesz łatwo utworzyć wydarzenie. Dlaczego nie polecić każdemu obejrzenia wybranego filmu we własnym pokoju, a potem podzielić się swoimi przemyśleniami i recenzjami w komentarzach w aplikacji?

Możesz też udostępniać. Na przykład w naszym budynku Ressourcerækkerne użytkownicy zapraszają

inni na pyszne ciasta i zatrzymanie się w pobliskiej kawiarni.

W trudnych czasach społeczności są ważniejsze niż kiedykolwiek. Mamy nadzieję, że widzimy, że osoby w rezydencjach i projektach co-living, które korzystają ze Spaceflow, pomagają sobie nawzajem w aplikacji podczas epidemii koronawirusa.

Przykłady od naszych klientów

Taka kreatywność może mieć kluczowe znaczenie dla zapewnienia mieszkańcom jak największego zadowolenia podczas wybuchu epidemii. To bardzo zły pomysł, aby organizować imprezy społecznościowe w kompleksie apartamentów, ale ludzie nadal mogą się bawić osobno. Nasz najnowszy artykuł na temat utrzymywania społeczności, gdy ludzie pracują z domu, zawiera świetne rozwiązania, takie jak wykorzystanie grywalizacji, z których mogą również skorzystać menedżerowie domów.

Zarządcy nieruchomości mieszkalnych i mieszkalnych mogą również czerpać inspirację z tego, co robi jeden z budynków z obsługą Spaceflow, Gravity co-living w Londynie, podczas kwarantanny. Aby nie zniechęcić się kryzysem, menedżerowie Gravity wykorzystali Spaceflow

pozostawać w stałym kontakcie ze swoimi mieszkańcami

przedstawiać zalecenia i przypomnienia firmom partnerskim, które mogą być przydatne podczas epidemii, takie jak usługi sprzątania i zestawy do dostawy żywności, w tym kody rabatowe.

stwórz listę usług online, które mogą pomóc ludziom stymulować i zadowolić się podczas kwarantanny, takich jak dostawcy usług edukacyjnych online i członkostwo w wirtualnej siłowni.

Wreszcie zespół Gravity zrobił kilka szczególnie interesujących: zaplanowali serię wydarzeń. Nie są to jednak duże wydarzenia osobiste, ale raczej wirtualne, takie jak quizy i noce gier, w które można zaangażować się z bezpiecznej jednostki. Pomiędzy Spaceflow a aplikacjami takimi jak Skype, dowolna liczba wirtualnych wydarzeń może z łatwością odbywać się w dużych lub małych mieszkaniach.

Samo oferowanie takich prostych rzeczy może mieć ogromne znaczenie dla mieszkańców, którzy mogą płacić najwyższe kwoty, oczekując wspaniałego pakietu udogodnień. Chociaż głównym celem każdego zarządcy nieruchomości w tej chwili powinno być zapewnienie bezpieczeństwa swoim mieszkańcom, nie ma powodu, dla którego ludzie nie mogą mieć spokoju również podczas tej epidemii.