12 kwietnia o godzinie 10:00 blisko 80 uczestników wzięło udział w trzeciej edycji Niebieskiego Biegu Charytatywnego organizowanego przez międzynarodową firmę doradczą Cushman & Wakefield. W tym roku po raz pierwszy wzięli w nim udział nie tylko pracownicy Cushman & Wakefield, ale również reprezentanci innych firm. Formuła biegu została wzbogacona o grę miejską „Po Woli dla Autyzmu” przygotowaną przez Adventure Warsaw. Dzięki wsparciu uczestników udało się zebrać 10 000 złotych, które zostały przekazane Fundacji Mądre Główki, wspierającej rodziny i dzieci zmagające się z autyzmem.
Drugiego kwietnia obchodzony jest Światowy Dzień Świadomości Autyzmu. Ta data rozpoczyna Światowy Miesiąc Wiedzy na Temat Autyzmu, mający na celu zwrócenie uwagi na potrzeby osób z autyzmem. Na rynku nieruchomości promowana jest m.in. akcja „Na niebiesko dla autyzmu”, podczas której podświetla się budynki na kolor niebieski, aby wyrazić solidarność z osobami z autyzmem. W tym miesiącu firma Cushman & Wakefield organizuje także Niebieski Bieg Charytatywny.
W tym roku trzecia edycja Niebieskiego Biegu Charytatywnego została połączona z grą miejską „Po Woli dla Autyzmu”. W wydarzeniu wzięło udział 16 drużyn, w tym przedstawiciele Fundacji Mądre Główki. W trakcie pięciokilometrowej trasy uczestnicy musieli wykonać 9 zadań nawiązujących do historii dzielnicy oraz rynku nieruchomości. Jako pierwsza na mecie pojawiła się drużyna „Industrial Fun Factory”, złożona z przedstawicieli działu powierzchni magazynowych Cushman & Wakefield. Po biegu wszyscy uczestnicy i osoby wspierające inicjatywę Niebieskiego Biegu Charytatywnego zostały zaproszone na piknik, który odbył się w 19. Dzielnicy przy ul. Kolejowej 47. Wśród firm, które wzięły udział w wydarzeniu znalazły się: Atlas Tower Sp. z o.o., Cushman & Wakefield, Fundacja Mądre Główki, JLL, MAXON Nieruchomości oraz PRA Group Polska sp. z o.o.
- Od trzech lat jesteśmy organizatorem Niebieskiego Biegu Charytatywnego, dzięki któremu zbieramy środki na wsparcie Fundacji i Przedszkola Integracyjnego Mądre Główki. Tegoroczna edycja była jednak wyjątkowa, ponieważ po raz pierwszy biegaliśmy w tak dużym gronie. Chciałabym podziękować wszystkim osobom biorącym udział w tej szczytnej inicjatywie i już teraz zapraszam wszystkich chętnych do udziału w przyszłorocznej edycji biegu. Mam nadzieję, że w kolejnych latach na starcie będzie pojawiać się coraz więcej firm – powiedziała Kinga Bloch, Partner, Cushman & Wakefield.
We use cookies to optimise site functionality and give you the best possible experience.
This site uses cookies to store information on your computer.
Some of these cookies are essential, while others help us to improve your experience by providing insights into how the site is being used.
Accept Recommended Settings
Necessary Cookies
Necessary cookies enable core functionality such as page navigation and access to secure areas. The website cannot function properly without these cookies, and can only be disabled by changing your browser preferences.
Analytics
Analytical cookies help us to improve our website by collecting and reporting information on its usage.
Marketing
We use marketing cookies to help us improve the relevancy of advertising campaigns you receive.
Social Sharing Cookies
We use some social sharing plugins, to allow you to share certain pages of our website on social media.