Od marzenia do posiadania

Nie miałoby to miejsca bez silnego zaangażowania użytkowników. Był to jeden z głównych priorytetów i jednocześnie wyzwanie, ponieważ ludzie zdecydowali się na więcej czasu zarówno na komputerze, jak i offline w 2020 roku.

„Angażowanie ludzi zdalnie i poprawa zdrowia psychicznego ludzi pracujących z domu było zdecydowanie wyzwaniem. Aby złagodzić to wyzwanie, zorganizowaliśmy kilka sesji jogi, odstresowania i medytacji online, aby poprawić zdrowie psychiczne wszystkich naszych użytkowników na całym świecie. Kalendarz treści z globalnymi postami, ankietami i wydarzeniami i wyzwania posłużyły jako narzędzie, które zachwyca naszych użytkowników i daje im radość w ciągu roku, który w innym przypadku był dla wielu z nas trudny ”- mówi Anna Gäfvert Veloso, dyrektor ds. zarządzania społecznością.

„Nasz zespół jest silniejszy niż kiedykolwiek i mogliśmy jednocześnie wspierać klientów w ich szerszym portfolio w kilku krajach, takich jak brytyjska Gravity i duński Cobblestone” - kontynuuje.

Firma przebyła długą drogę od swojego powstania w 2016 roku. W 2020 roku rozszerzyła swoją działalność na pięć nowych rynków, w sumie 17, z obecnością po obu stronach Atlantyku i w Azji. Oznacza to, że staliśmy się najbardziej rozpowszechnioną platformą w niszy doświadczeń najemców, podsegmentem dynamicznie rozwijającej się branży PropTech. Tylko w 2020 roku rozpoczęliśmy współpracę z 53 nowymi obiektami, a platforma obsługuje obecnie 19 języków.

 

„Rozwój rynku, dojrzałość produktu i przyjęcie użytkowników to trzy kluczowe obszary, na których będziemy się koncentrować w 2021 r. Od samego początku Spaceflow był projektowany jako platforma dla wszelkiego rodzaju budynków, aw 2020 r. Po raz pierwszy uruchomiliśmy kolejne mieszkaniowe (wielorodzinne) niż komercyjne. Ponieważ konsekwencje COVID-19 będą się utrzymywać w 2021 roku i po latach, naszym celem jest wsparcie klientów komercyjnych w powrocie najemców, a także wzmocnienie naszej pozycji na rynku nieruchomości pod wynajem ( Rynek MDU). Naszym celem bardziej niż kiedykolwiek jest wejście do portfeli z obecnymi i nowymi klientami ”- komentuje obecny i przyszły cel Lukas Balik, współzałożyciel i CEO.

 

Ponieważ Spaceflow łączy budynki z ich najemcami i zapewnia bezproblemowy dostęp do usług, udogodnień i funkcji inteligentnego budynku, jednym z ważnych zadań w 2020 r. Było stworzenie doświadczeń w cyklu zamkniętym. Brak konieczności opuszczania aplikacji wspiera zarówno zaangażowanie użytkowników, jak i powody, dla których warto wybrać Spaceflow dla właścicieli i operatorów budynków. „W 2020 roku skupiliśmy się w dużej mierze na integracji sprzętu i oprogramowania, co zaowocowało m.in. wprowadzeniem funkcji monitorowania zajętości oraz nawiązaniem współpracy z mobilnym dostępem SALTO KS” - podkreśla Vojta Diatka, szef produktu. „W tym roku będziemy nadal wybierać odpowiednich partnerów do integracji”.

Kultura naszej firmy kwitła nawet w odległych miejscach

„Rozwój zespołu inżynierów był błogosławieństwem dla dojrzałości produktu, z której będziemy czerpać w 2021 roku. Jednocześnie dobranie odpowiednich ludzi do zespołu i produktu było wyzwaniem z natury czasochłonnym. pozycja została przesunięta na bardziej strategiczną rolę, zorientowaną na duże projekty skierowane do klientów oraz rozwój jeszcze solidniejszego zaplecza technicznego ”- mówi Milan Mimra, dyrektor ds. technicznych w Spaceflow.

Kultura firmy pozostaje kamieniem węgielnym Spaceflow. Zakończyliśmy 2019 rok raportem, że nasz zespół powiększył się o ponad 20 członków w ciągu 1,5 roku. Tylko w 2020 roku do Spaceflow dołączyło ponad 20 nowych osób, które obecnie mają w swoim zespole ponad 40 zaangażowanych ludzi (i trzy psy!).

Nie bylibyśmy w stanie tego osiągnąć bez naszego niesamowitego Andy'ego, który podjął się skomplikowanego zadania, jakim było w dużej mierze zdalne zatrudnianie i wdrażanie, jednocześnie pielęgnując kulturę zespołową, nawet jeśli większość członków zespołu współpracowała zdalnie. W tak zwartej kulturze, takiej jak nasza, gdzie ludzie spędzają razem czas także po pracy, spotkanie na jodze online lub wirtualne piwo mogłoby być dziwnym i nowym doświadczeniem. Ponieważ jednak szybko nabieraliśmy pewności siebie, pracując zdalnie, teraz wydaje się to naturalne i zdecydowanie po wyjątkowej i ekscytującej imprezie bożonarodzeniowej, która odbyła się w wirtualnym mieście Spaceflow Gather, możemy potwierdzić, że Andy wykonał niesamowitą pracę, aby nas zaangażować. Jak zawsze

Członkowie zespołu Spaceflow będą nadal pracować w dużej mierze zdalnie, przynajmniej w Pradze, gdzie nasze biuro przechodzi gruntowny remont. Pracownicy będą mieli przyjemność z nowego miejsca pracy, które będzie oferować lepsze wrażenia, w tym baristę i więcej sal konferencyjnych od lutego 2021 r. Nasze biura będą oferować hotdeski z rezerwacją za pośrednictwem naszej własnej aplikacji Spaceflow.

Rok 2021 będzie rokiem przyjęcia

„Rok 2020 był przełomowy. Z naszych danych marketingowych jasno wynika, że ​​zapotrzebowanie na doświadczenie najemców wzrosło. Chociaż możliwości obecności na wydarzeniach, od tamtej pory ważna część naszego marketingu, były ograniczone, udało nam się pozostać widocznym i łączyć się z decydentami w inny sposób ”- mówi Boruta, dyrektor marketingu.

„Dopóki dąży się do cyfryzacji, potencjał jest dużo większy. Uważam, że właściciele nie mogą już dłużej czekać na transformację cyfrową. Każdy budynek na świecie będzie zmuszony do wprowadzenia cyfrowej warstwy dla swoich najemców”, Balik, CEO, odkrywa swoje przekonania na 2021 rok.

Przewidujemy, że rok 2021 będzie rokiem szerokiej adopcji, a nasz łatwy w obsłudze interfejs i zespół zarządzający społecznością, który będzie wspierał klientów podczas onboardingu, a cały cykl będzie za nim nadciągał.

„Będziemy kontynuować prace nad funkcjami najbardziej cenionymi przez naszych klientów: integracjami i analityką. Naszym celem w zakresie ekspansji jest budowanie pozycji lidera w Wielkiej Brytanii, DACH i regionie CEE oraz przygotowanie do szybszej ekspansji w regionie Rynek amerykański pod koniec 2021 i 2022 r. - dodaje Balik.