Najczęstsze odpowiedzi stały się inspiracją dla rysunków rumuńskiego ilustratora publikowanych na profilu Globalworth na Instagramie: tęsknię za kawą ze współpracownikami; tęsknię za kolegą, który wypieka najbardziej niesamowite smakołyki; tęsknię za chwilami, kiedy wszyscy zbieramy się, by obejrzeć filmik na czyimś laptopie; tęsknię za tym, by poproszono mnie o pójście do supermarketu; tęsknię za oddzieleniem życia osobistego od pracy; tęsknię za chwilami, gdy brakowało mi dzieci; tęsknię za plotkami biurowymi; tęsknię za czytaniem książek w metrze; tęsknię za dzieleniem się czekoladą ze współpracownikami i wiele, wiele innych.

Jako wiodący inwestor biurowy w Europie Środkowo-Wschodniej (CEE), tworzący największe środowisko biznesowe zarówno w Polsce, jak i w Rumunii, zdecydowaliśmy się uruchomić pod hashtagiem #ReconnectedByGlobalworth kampanię radiową i cyfrową „Tęsknię za biurem” – i w ten sposób na nowo zbliżyć do siebie ludzi pracujących w biurowcach.

Jak wynika z opinii naszych najemców, po tylu miesiącach w domu, ludzie tęsknią za atmosferą, którą cieszyli się rano przed rozpoczęciem pracy. Fakt ten potwierdziła ogromna liczba osób, którym podobały się nasze posty, które cieszyły się z naszych koncertów na żywo, które dzwoniły podczas codziennych porannych audycji, wspominając zabawne chwile podczas burzy mózgów, poranną kawę z widokiem z biura i za tymi wszystkimi małymi rzeczami, które sprawiają, że życie biurowe jest tak miłe.

01_colaj doruri.png

Ważną częścią kampanii był cotygodniowy koncert. W każdy piątek w Radio Guerrilla, w Radio Kolor i na facebookowym profilu Globalworth mogliśmy podziwiać koncerty na żywo: Dan Byron (RO), Smolik // Kev Fox (PL), Natalia Przybysz (PL) i Mono Jacks (RO) to słynni artyści, którzy wnieśli pozytywne wibracje do domów należących do członków naszej społeczności. Za pomocą tych spotkań na żywo, oglądanych przez setki tysięcy ludzi, chcieliśmy oderwać nas wszystkich na chwilę od codziennej rutyny, przypominając, że bez względu na wszystko nadal jesteśmy razem. #MusicMakesUsGrow to jedno z haseł budujących naszą markę i po raz kolejny muzyka sprawiła, że poczuliśmy się częścią grupy.

Co więcej w ciągu tych czterech tygodni zbudowaliśmy cztery pełne energii playlisty Spotify, zawierające utwory wybrane przez prowadzących audycje na podstawie zgłoszeń słuchaczy z obu krajów. Nazwaliśmy te zbiory muzyczne Office Grooves by Globalworth (biurowe nastroje według Globalworth) i możecie ich posłuchać tutaj.
 

Te ostatnie miesiące były trudne dla nas wszystkich, a to czego brakuje nam najbardziej, to relacje międzyludzkie. Życie biurowe to nie tylko praca, ale także bycie częścią społeczności i dopiero gdy zaczęliśmy pracować z domu, odkryliśmy, jak duże ma to znaczenie. Cieszymy się, że kampania „Tęsknię za biurem” realizowana wspólnie z Radiem Kolor i Radiem Guerrilla, pomogła nam znów zbliżyć się do siebie – na razie na antenie – a mamy nadzieję, że wkrótce będziemy mogli także spotkać się w biurze.

Wszyscy tęsknimy za dawną normalnością, tęsknimy za porankami, gdy wymienialiśmy się tym, co u nas słychać, przed rozpoczęciem pracy. Nie możemy się doczekać powrotu na właściwe tory! Do tego czasu pozostaniemy nadal połączeni przez Globalworth –#ReconnectedByGlobalworth.