Głównym założeniem przy projektowaniu nowego biura dla firmy Kraft Heinz było stworzenie nowoczesnej przestrzeni zgodnej z tożsamością organizacji i jej flagowych marek. Projekt autorstwa studia projektowego Workplace zakładał maksymalne otwarcie i transparentność przestrzeni co miało ułatwić system zarządzania firmą równocześnie nie zapominając o potrzebach i komforcie pracy zespołu. Nowa aranżacja biura miała umożliwiać pracę kreatywną stąd np. duża ilość ścian z wbudowanymi tablicami do pisania.

Wnikliwa analiza sposobu pracy zaowocowała stworzeniem dużej strefy relaksu podzielonej na strefę cichą i bardziej swobody lounge. Cała ta strefa chillout jest dodatkowo zlokalizowana w bezpośrednim sąsiedztwie obszernej klubowej kuchni, którą dodatkowo można połączyć ze strefą lounge dzięki ruchomej przeszklonej ścianie. Dzięki temu zabiegowi firma zyskała atrakcyjną przestrzeń na potrzeby imprez firmowych, pokazów kulinarnych czy filmowych oraz innych aktywności.

Strefa recepcyjna jest niejako wizytówką biura - wita gości. Została ona utrzymana w minimalistycznym klimacie z industrialnymi nawiązaniami w postaci odkrytego sufitu oraz metalowych półek przeznaczonych na ekspozycję produktów firmy. Industrialny charakter przestrzeni został zachowany na całej powierzchni biura wydzielając optycznie komunikację od otwartej strefy pracy. Całość projektu dopełniają rożnej wielkości salki spotkań dedykowane zarówno spotkaniom ad hoc jak i wieloosobowym spotkaniom. Ich lokalizacja i elastyczność poprzez zastosowanie ścian mobilnych dają spore możliwości do nowych konfiguracji według potrzeb użytkowników.

Materiały użyte do aranżacji charakteryzują się zarówno wysokimi parametrami akustycznymi co było głównym wymogiem przy takim układzie biura ale również odpowiadają wysokim standardom estetycznym najemcy.

Wykorzystując mniejsze obłożenie biura pracownia Workplace wraz klientem pracuje nad detalami aby osiągnąć idealny efekt estetyczny.