Nanovo Check Point to pierwsze na rynku tak kompaktowe rozwiązanie przeznaczone do zbierania wywiadów epidemiologicznych i potwierdzania ankiet za pomocą podpisu elektronicznego.

Skupiamy się na projektowaniu i wdrożeniach rozwiązań biznesowych przydatnych organizacjom, ale też użytkownikom. Wykorzystujemy zebrane wcześniej doświadczenia i oferujemy rynkowi sprawdzone rozwiązania. Obecny globalny kryzys zdrowotny jest swoistym katalizatorem wielu różnych procesów, które zaczęły się rozwijać zanim on wybuchł. Jednym z nich jest stawianie na rozwiązania paperless. Nanovo ma ambicje usprawniać ważne procesy, być partnerem dla organizacji, które chcą odchodzić od papieru oraz cyfryzować i doskonalić operacje z wykorzystaniem technologii.

Dariusz Sobczak, członek zarządu Nanovo

Nanovo Check Point ma szerokie spektrum możliwych zastosowań. Może być wykorzystane w służbie zdrowia, różnego typu gabinetach (stomatologia, fryzjer, gabinety kosmetyczne itp.), ale też w obiektach biurowych – w strefach recepcyjnych. Może być stosowane również do zbierania wywiadów epidemiologicznych w placówkach oświatowych (szkoły, przedszkola, uczelnie).

Czerpiemy z otoczenia, w jakim żyjemy. Staramy się dzięki technologii rozwiązywać realne potrzeby. Zauważyliśmy, że proces kontroli uczniów w szkole będzie wymagał usprawnienia i to było jednym z impulsów do powstania rozwiązania. Podstawowy wywiad epidemiologiczny, realizowany w gabinecie zabiegowym, placówce medycznej, szkole, w sytuacji, kiedy jest przeprowadzany w sposób analogowy, potrafi być czasochłonny i wymaga wielu czynności. Nanovo Check Point może istotnie usprawnić ten proces.

Dariusz Sobczak, członek zarządu Nanovo

Główne korzyści:

  • skrócenie czasu i zautomatyzowanie procesu zbierania oświadczenia czy realizacji wywiadu epidemiologicznego

  • eliminacja obiegu papierowego

  • automatyczny zapis dokumentów na serwerze lub skierowanie do wybranej chmury

  • szybki powrót do bazy dokumentów, złożonych ankiet

  • eliminacja konieczności utrzymywania archiwum dokumentów w postaci papierowej

  • elastyczny silnik tworzenia ankiet i wywiadów

Nowe rozwiązanie w ofercie Nanovo jest dostępne w dwóch wersjach: stacjonarnej i przenośnej. Wersja stacjonarna dedykowana jest do przestrzeni recepcyjnych i rejestracyjnych zaś wersja przenośna sprawdzi się jako rozwiązanie problemu kolejki lub wizyt u pacjentów i klientów.

Nanovo Check Point to trzy główne funkcje realizowane przez:

  • elastyczny silnik ankiet,

  • moduł podpisu elektronicznego,

  • moduł multimediów.

Moduł elektronicznej ankiety pozwala stworzyć scenariusz dopasowany do potrzeb danej organizacji i zmieniającego się otoczenia. Sprawdzone rozwiązanie podpisu elektronicznego pozwala natomiast potwierdzać oświadczenia w sposób cyfrowy, ale odzwierciedlający tradycyjny podpis na papierowym dokumencie. Każdy podpisany dokument jest zabezpieczony odpowiednim znacznikiem czasu.

W czasie gdy ekran Nanovo Check Point nie jest aktywny, istnieje możliwość wyświetlania  treści dopasowanych do kontekstu miejsca, czasu i przestrzeni. Można na nim przekazywać kluczowe komunikaty, przypominać o zasadach bezpieczeństwa lub przedstawiać inne cenne informacje. Dzięki wykorzystaniu autorskiej platformy Signio komunikacja cyfrowa za pośrednictwem rozwiązania jest zarządzana zdalnie.

Nanovo

Nanovo to polska spółka technologiczna, funkcjonująca w środowiskach retailtech, proptech, paperless. Specjalizacją spółki jest projektowanie i wdrożenia cyfrowych rozwiązań biznesowych i cyfrowych kanałów komunikacji dedykowanych dla przestrzeni handlowo-usługowych. Rozwiązania Nanovo bazują na autorskim oprogramowaniu SIGNIO, zbudowanym i rozwijanym przez zespół technologiczny spółki. Firma współpracuje na bieżąco z takimi markami jak m.in. z PLAY, eobuwie.pl, ŻABKA, CCC, RTV EURO AGD, SEPHORA, HEBE, czy mBank. Więcej informacji na stronie www.nanovo.pl