Szybkie zapytanie

Poproś o ofertę wybranych biur. Klikni na ikonę by dodać więcej biur.

Wybrane biura:
Nie wybrano żadnych biur.
(m2) (m2)

Biura

Czynsz (€/m2/Miesiąc)

-

Powierzchnia biurowa (m2)

-

Koszt wynajmu stanowiska pracy (db)

-

Liczba stacji roboczych

Wywiady

Zonifero: Od wewnętrznego rozwiązania do globalnej platformy zarządzania nieruchomościami – rozmowa z Jackiem Ratajczakiem

Zonifero to innowacyjna firma, której początki sięgają 2017 roku, gdy powstała aplikacja ułatwiająca adaptację nowych pracowników w spółce SoftwareHut. Obecnie Zonifero jest dynamicznie rozwijającą się platformą zarządzania nieruchomościami, działającą na wielu rynkach międzynarodowych. W wywiadzie dla portalu biurainfo.pl, CEO Zonifero Jacek Ratajczak opowiada o początkach firmy, jej kluczowych usługach oraz planach na przyszłość.

Przyszłość Biur Serwisowanych: Trendy, Współpraca i Wellbeing

Dzisiaj mamy przyjemność przedstawić wywiad z Yuriy Balitskyy (YB), Country Managerem firmy New Work – operatora biur serwisowanych. W rozmowie Yuriy dzieli się swoimi spostrzeżeniami na temat najnowszych trendów w biurach serwisowanych, rosnącego znaczenia dobrostanu pracowników, oraz wpływu pandemii na podejście do miejsca pracy. Omawia również ewolucję relacji z właścicielami nieruchomości i wyzwania związane z posiadaniem własnych biur serwisowanych. Zapraszamy do lektury, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak te trendy kształtują przyszłość rynku biur serwisowanych.”

Woman Power w czasie pandemii, czyli wyjazdy tylko dla kobiet - wywiad z Anną Suchecką, współtwórczynią projektu Woman Power Camp

Woman Power Camp to wyjazdy premium od kobiet dla kobiet. Nastawiony na wzmocnienie siły fizycznej i psychicznej, odpoczynek i upiększenie ciała.

Jak zmieniła się komunikacja na rynku nieruchomości w pandemicznej rzeczywistości? -wywiad z Patrycją Rabińską, właścicielką agencji PR Mariel & Haan Communications

Pandemia, która zastała nas w zeszłym roku, przyniosła niesamowicie burzliwy czas, będący okresem bez precedensu w ostatnich kilkunastu latach. Wiele firm, w tym również nieruchomościowych, musiało zmodyfikować zakresy świadczonych usług, a niemal wszystkie zacząć komunikować się w warunkach zbliżonych do kryzysowych. Jak zmieniła się komunikacja na rynku nieruchomości w pandemicznej rzeczywistości, opowie Patrycja Rabińska, właścicielka agencji PR Mariel & Haan Communications.

E-commerce wyznacza trendy w branży magazynowej – wywiad z Grzegorzem Skowrońskim, partnerem w kancelarii Wolf Theiss

Zmiany na rynku nieruchomości wywołane pandemią to przede wszystkim powrót do łask magazynów – to one cieszą się obecnie ogromnym zainteresowaniem. Na rynku magazynowym trwa hossa, pojawiają się nowi inwestorzy, a obok nich zaczynają być aktywne także firmy obecne już w Polsce, ale dotąd kojarzone z innymi sektorami nieruchomości. O rosnącym znaczeniu e-commerce, transakcjach typu forward sale, dobrych prognozach dla rynku logistyki i przewagach konkurencyjnych dostawców opowiada Grzegorz Skowroński – radca prawny specjalizujący się w prawie nieruchomości i budowlanym, partner w warszawskim biurze Wolf Theiss.

„Zasady bezpieczeństwa w budynkach biurowych mają duże znaczenie przy podejmowaniu decyzji o wynajmie”

Pandemia zmieniła naszą perspektywę i potrzeby, a od 2020 roku normy bezpieczeństwa wdrażane przez biurowce mają duże znaczenie dla najemców, jeśli chodzi o wynajmowanie nowych powierzchni - mówi Adriana Drăgoescu, CEO RPHI Romania. W wywiadzie podkreśla, że ​​działania, wysiłki i strategia biurowca na zasadach bezpieczeństwa to trzy najważniejsze kryteria przy podejmowaniu decyzji. - Wywiad z Adrianą Drăgoescu, CEO RPHI Romania

Małe biura górą. Open space w niełasce

Rośnie średnia frekwencja pracowników w biurach O4. - Najważniejszym motywatorem jest obecność szefa i jakieś wiszące w powietrzu przekonanie, że w pracy czasem zwyczajnie wypada bywać - przyznaje Marta Moksa, dyrektor O4 Coworking w Olivia Business Centre.

Czy biura jeszcze się przydadzą? Rozmawiamy z Gabrielą Kahl

Biuro to przestrzeń dla kreatywności i rozwijania interakcji międzyludzkich. Do tej pory w siedzibie firmy pracownicy spędzali ze sobą bardzo dużo czasu. To budowało między nimi relacje na wielu poziomach, więź, która tworzy się poprzez wymianę myśli czy dzielenie przeżyciami oraz doświadczeniami - mówi Gabriela Kahl, dyrektor HR w CCC.
Cookie settings icon

Twój wybór dotyczący plików cookie na tej stronie

Używamy plików cookie, aby zoptymalizować funkcjonalność witryny i zapewnić najlepszą możliwą obsługę.

Ta strona używa plików cookie do przechowywania informacji na komputerze użytkownika.

Niektóre z tych plików cookie są niezbędne, podczas gdy inne pomagają nam poprawić komfort użytkownika, zapewniając wgląd w sposób korzystania z witryny.


Niezbędne pliki cookie

Niezbędne pliki cookie umożliwiają podstawowe funkcje, takie jak nawigacja po stronie i dostęp do bezpiecznych obszarów. Witryna nie może działać prawidłowo bez tych plików cookie i można je wyłączyć tylko poprzez zmianę preferencji przeglądarki.