Pomysł na wybór powierzchni biurowej

Większość z nas spędza znaczną część naszego życia w biurze i miejscu pracy. W związku z tym lokalizacja naszego biura, dobrobyt współpracowników ma duży wpływ na sukces naszej firmy. Chcielibyśmy ułatwić Państwu wybór biura, dzieląc się przydatnymi poradami.

Pierwsze wrażenie

Biuro jest wizytówką firmy, dlatego też głównym celem, w ramach limitów finansowych, to wybrać biuro, które odzwierciedla obraz, styl i powagę naszej firmy, być może grupy docelowe swoich produktów, usług. Istotne wnioski można łatwo wyciągnąć z lokalizacji biura, na którym piętrze jest położony w budynku, czy jest to biuro w lokalu lub w budynku biurowym, czy jest łatwo dostępne, są tam możliwości zaparkowania, jakie są meble w biurze, czy jest klimatyzacja, czy nie.Najlepszym rozwiązaniem nie zawsze jest wybranie najtańszego biura, ponieważ moglibyśmy stracić wiarygodność wśród firm i budzić nieufność w naszych partnerach biznesowych.

Wspólnie z partnerami i konkurencją

W celu uzyskania bardziej efektywnych relacji z klientami, a także z powodów związanych z pracą, warto umieścić nasze biuro w sąsiedztwie konkretnej bazy klientów. Na przykład, jeśli pracujesz w sektorze bankowym lub spółek finansowych, centrum miasta jest zwykle najlepszym wyborem. To również nie zaszkodzi, jeśli jesteśmy blisko tych firm, z którymi jesteśmy w tej samej branży. Nie jest też bez znaczenia z punktu widzenia prestiżu, jeśli wykonawca jest w dzielnicy lub części miasta, w centrum której znajduje się jego branża. Na przykład możemy znaleźć obok siebie największe agencje reklamowe, gazety, wydawnictwa.

Preferowane obszary, dostępność.

Preferowana lokalizacja krajobrazów miejskich jest w centrum miasta. Dostępność jest ważnym czynnikiem przy wyborze biura. Najlepsza lokalizacja to taka, do której łatwo dotrzeć zarówno samochodem, jak i środkami transportu publicznego, ponieważ można uniknąć opóźnień, nawet w przypadku korków.

Budynek biurowy lub biuro w lokalu

Wszystkie te usługi w biurze w lokalu wymagają własnego wkładu. Musimy poradzić sobie z Internetem, telefonem, wyposażeniem itp. Może to zostać uznane jako zaletę, ponieważ można umeblować i wyposażyć swoje biuro według własnego smaku, który może stworzyć "rodzinną" atmosferę, coś, co budynek biurowy zapewnienia w mniejszym stopniu. Ponadto znalezienie biura w lokalu z lepszym widokiem i dostępnością jest często tańsze i oferuje szerszy zakres możliwości niż w biurowcu. Jednak parking może być największym problemem, a biura w lokalu rzadko mają własne miejsca parkingowe oraz podziemne miejsca parkingowe, więc parking na ulicy często powoduje dodatkowe koszty dla firmy. Zaletą po stronie budynków biurowych może być także perspektywa rozwoju Nasza firma prędzej czy później może przekraczać zdolności, rozmiar i może wymagać nowych przestrzeni. Powinniśmy rozważyć również ten aspekt przed wyborem biura.

Kategoria

Budynki biurowe są podzielone na A, B i kategorię C. "A" reprezentuje nowoczesne, nowo wybudowane budynki biurowe, które są wyposażone w całą niezbędną infrastrukturę, podczas gdy "C" oznacza niskiej jakości budynki. Obok nich znajdziemy budynki kategorii Office Premium, które są oznaczone jako "A +". Różnice pomiędzy poszczególnymi kategoriami mają znaczne odzwierciedlenie w kosztach wynajmu.

Zamknięta lub otwarta powierzchnia biurowa

Oba typy mają swoje wady i zalety. Możesz czerpać korzyści z dobrej atmosfery i szybkiej komunikacji w przypadku otwartej powierzchni biurowej.Stały hałas jest jego wadą. Zaleca się, aby wybrać tę opcję, jeśli działalność nie wymaga intensywnej koncentracji. W takim przypadku zamknięte biuro jest bardziej korzystne.

Cena i co obejmuje

Przed prośbą o ofertę cenową lub rozpoczęciem negocjacji, zaleca się, aby dowiedzieć się, jak wysokie są koszty wynajmu tych "jednoczesnych" budynków biurowych położonych w sąsiedztwie. Dobrze jest też wiedzieć, średnie ceny na rynku nieruchomości biurowych. Należy zwrócić szczególną uwagę na treść oferty, ponieważ może się zdarzyć, że koszty dodatkowe, takie jak czyszczenie, nie są wliczone w ofertę. Nie zapominaj, że oprócz kosztów wynajmu, są wspólne koszty, jak również takie, które muszą być wypłacane co miesiąc według rzeczywistego zużycia, lub w formie ryczałtu. Aby móc porównać ceny, trzeba wziąć pod uwagę całkowite koszty, by mieć jasny obraz i wybrać najkorzystniejszy biurowiec.

Nie obawiaj się targować

Obecna nadwyżka podaży na rynku biurowym daje silną pozycję negocjacyjną dla lokatorów wobec właścicieli.Proponowana cena nie powinna być ostateczną ceną zamówienia. Ocena rabatu zależy od wielkości powierzchni biurowych i okresu wynajmu. Te kryteria i ceny są odwrotnie proporcjonalne, co oznacza, że im dłuższy okres wynajmu i większa powierzchnia wynajmu, tym cena m2 będzie niższa.

Cookie settings icon

Twój wybór dotyczący plików cookie na tej stronie

Używamy plików cookie, aby zoptymalizować funkcjonalność witryny i zapewnić najlepszą możliwą obsługę.

Ta strona używa plików cookie do przechowywania informacji na komputerze użytkownika.

Niektóre z tych plików cookie są niezbędne, podczas gdy inne pomagają nam poprawić komfort użytkownika, zapewniając wgląd w sposób korzystania z witryny.


Niezbędne pliki cookie

Niezbędne pliki cookie umożliwiają podstawowe funkcje, takie jak nawigacja po stronie i dostęp do bezpiecznych obszarów. Witryna nie może działać prawidłowo bez tych plików cookie i można je wyłączyć tylko poprzez zmianę preferencji przeglądarki.